Ogólnie o reklamie outdoor

Dodane: 08-11-2017 01:29
Ogólnie o reklamie outdoor wypożyczalnia przyczep reklamowych śląsk

Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Rozsądna promocja a dobór narzędzi

Techniki i metody reklamy wyrastają dzisiaj w zasadzie jak przysłowiowe grzyby po deszczu i nie ma się czemu dziwić, jeśli weźmie się pod uwagę, że skutecznie zaplanowana reklama to jeden ze sposób na to, żeby się wybić na rynku ze swoimi usługami czy produktami. Promocja może dać świetne rezultaty. W tym celu stosuje się różne sposoby dotarcia do odbiorców, między innymi przyczepy reklamowe, które można swobodnie przemieszczać i dzięki temu zmieniać odbiorców. Generalnie, przyczepy reklamowe są naprawdę interesującą opcją, między innymi właśnie ze względu na ich mobilność. Planując jakiekolwiek działania reklamowe trzeba się jednak wykazać rozsądkiem i dobrać rozwiązania do charakteru i potrzeb obiektu, jaki chce się wypromować. W tym celu można też skorzystać z usług agencji reklamowych.


Uciążliwe reklamy a reklamy mobilne

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna